Dieta na mase - pomocy

Bez prawidłowej diety nie osiągniemy wyników, dyskusje o dietach na przybranie masy mięśniowej, na odchudzanie itp.

Dieta na mase - pomocy

Postautor: wick3d » 9 lut 2010, o 13:04

Witam wszystkim, jestem tu nowy i jest to mój pierwszy post, mam nadzieję, że w dobrym dziale.

Chciałbym sięgnąć rady ludzi bardziej znających się na rzeczy, otóż ważę 60kg przy wzroście 184cm, jak sami widzicie, trochę za mało. I chciałbym aby ktoś dokładnie opisał z czego ma się składać moja dieta, w jakim odstępach czasu jeść i w jakich ilościach, jestem totalnym laikiem w tych sprawach. Problem polega na tym, że nawet jak dużo jem, to mało tyję. Nie chodzi mi o to, żebym od razu masy mięśniowej nabrał, chcę najzwyczajniej przytyć tak do 70-75kg, potem zajmę się rzeźbą.

Drugą sprawą są ćwiczenia, mam coś ćwiczyć? Czy po prostu siąść na dupie i wcinać ile się da, żeby jak najbardziej przytyć?

Trzecią sprawą jest dobór jakiegoś białka czy geinera, w ogóle się w tym nie orientuję, kupić sobie coś do diety?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
wick3d

Re: Dieta na mase - pomocy

Postautor: BODYFX » 28 lut 2010, o 18:39

Dieta na mase to przede wszystkim sporo wegla malo tluszczu i dozo bialka. Podstawowa sprawa to musisz jesc conajmniej 5 posilkow dziennie (tak srednio co 3 godziny). Wedlug mnie wrzuc sobie 2 gr bialka na kg masy ciala, 6gr wegla na kg masy ciala, 1,5 gr tluszczu na kg masy ciala. to powinno zadzialac, jesli dopiero zaczynasz nie baw sie w odzywki, korzystaj z jedzenia koryto jest najwazniejsze. Jak bedziesz trzymal diety powinno ci fajnie pojsc, jak sie zatrzyma dorzucisz suple.
LIVE IS ONLY ONE LIVE IT
Awatar użytkownika
BODYFX

Postautor: Kwachu » 5 mar 2010, o 12:35

BODYFX - tłuszcz i białko na stałym poziomie, reghulujesz weglami.
Kwachu

Postautor: HealthAndBeauty » 5 maja 2010, o 12:52