Jestem zielony;/ Parę pytań

Dział dotyczący treningu, tematy o planach treningowych, prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń etc.

Jestem zielony;/ Parę pytań

Postautor: barman16 » 18 lut 2010, o 23:34

W tym roku kończę 16 lat waze 98kg i mam 181 cm wzrostu. Jestem masywnie zbudowany. Nie jakiś tam grubas tylko poprostu mam grube kości i jestem szeroki w barkach. Właśnie zacząłem chodzic na siłownie. Chcę nabrac siły, zgubic brzuch i wyrobic sobie mięśnie. Chodzi mi głównie o górne partie (plecy,klata,barki i biceps oraz triceps. Chcę się poradzic w jaki sposób ułożyć sobie swój plan treningu. (w jak najkrótszym czasie uzyskać jak największe efekty). Chcę zejść z wagą do ok. 89/90 kg. Trenuję zapasy więc jestem wysportowany i przybranie na sile jest mi bardzo potrzebne. Mogę chodzic na siłownię ok. 3 razy w tyg. (jest sens np. iść 2 razy dziennie na siłownie ? ). Kończę gimnazjum więc mam sporo zajęc na głowie. Proszę o rozpiskę (jakie ćwiczenia ) robic w czasie treningu i w miarę możliwości doradzić co z dietą. Z góry dziękuję
Wiek -15
Plec -mężczyzna
Staz na silowni - 0
Dostepny sprzet - Cała siłownia ;)
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy itp) - Rodzice i siostra powtarzają mi że się garbie
Dieta - Brak
Suplementy - Brak
Cel treningowy - Budowa mięśni/spalenie tłuszczu/siła
Typ budowy -Endomorficzny/ mezomorficzny
barman16

Re: Jestem zielony;/ Parę pytań

Postautor: BODYFX » 25 lut 2010, o 18:04